Thursday, May 13, 2010

WasIat Dari ???




bile dapat wasiat ni saye tak terkejut...lebih ke arah ------> BLUR sebab bawu mangun tidow, neway thanx untuk aida untuk beri saye wasiat ni..terime kaseh daun keladi, LemBu?? wat da...(* mode kabus)..
nak suruh buat korban kew?? Takde duet la macha..hehehehe


1.Thank & link the person that gave you the mr. Cow
maceh yer cik aida for giving me this unfeeling cow..aida...
2. Bagi balik wasiat ni kat 7 bloggers yg paling active or 7 paling tak
active
nak kasi kat sape yer,,,ahaa
3. Bagi tau diorang ni yg diorang dapat wasiat dari orang kaya kg sepening lalat
4. cerita 3 perkara apa yg anda selalu buat sambil tgk tv

tengok tv,fokus
5. Makanan pelik yang pernah anda makan

masakan kelantan..manis..agak pelik
6. cuba bg tau brp orng dah kawan anda kat FACEBOOK

450
7. paberet soalan ni.....camner korng berjumpa spouse korang or pakwe or makwe...

kat u, satu kelas...the end..(* mood ngntuk)

3 comments:

Hafiz Ismi said...

hehe.. what to do next?

Fazrul Nizam a.k.a iJaN said...

erkk...nk wtpa ng wasiat tu??

hanaKir@ said...

hee,,,sowi2...silap td...aaa..forwardkan..olah la sebaik mungkin..

Thursday, May 13, 2010

WasIat Dari ???




bile dapat wasiat ni saye tak terkejut...lebih ke arah ------> BLUR sebab bawu mangun tidow, neway thanx untuk aida untuk beri saye wasiat ni..terime kaseh daun keladi, LemBu?? wat da...(* mode kabus)..
nak suruh buat korban kew?? Takde duet la macha..hehehehe


1.Thank & link the person that gave you the mr. Cow
maceh yer cik aida for giving me this unfeeling cow..aida...
2. Bagi balik wasiat ni kat 7 bloggers yg paling active or 7 paling tak
active
nak kasi kat sape yer,,,ahaa
3. Bagi tau diorang ni yg diorang dapat wasiat dari orang kaya kg sepening lalat
4. cerita 3 perkara apa yg anda selalu buat sambil tgk tv

tengok tv,fokus
5. Makanan pelik yang pernah anda makan

masakan kelantan..manis..agak pelik
6. cuba bg tau brp orng dah kawan anda kat FACEBOOK

450
7. paberet soalan ni.....camner korng berjumpa spouse korang or pakwe or makwe...

kat u, satu kelas...the end..(* mood ngntuk)

3 comments:

Hafiz Ismi said...

hehe.. what to do next?

Fazrul Nizam a.k.a iJaN said...

erkk...nk wtpa ng wasiat tu??

hanaKir@ said...

hee,,,sowi2...silap td...aaa..forwardkan..olah la sebaik mungkin..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails