Monday, May 24, 2010

|Noh Hujan Buat Hal?|



Semalam tengah syiok-syiok usha rancangan gosip kegemaran ramai tibe-tibe terkeluar aduan daripada seorang pelajar universiti swasta tentang artis indie ini yang dikatakan tidak menghormati para peminatnya di universiti tersebut. Mungkin sebab peminat itu merasa tercabar kerana kredibiliti sebagai pelajar tercalar dengan artis indie tersebut yang tidak sehebat mereka.



Sekarang ini bukan niat hendak menyokong sesiapa pun tapi mungkin niat artis indie itu hanya untuk bergurau sahaja dan tidak lebih dari itu. Memandangkan penonton itu sedar diri, mereka terasa mereka kurang cantik..hohoho..jahatnya nyah.kalau tak kena mereka berasa sungguh sentap dengan kenyataan guraun tersebut.

Kalau dah jemput pun artis indie, faham-fahamlah maksud indie tersebut dari perkataan indipendent (bebas). Kalau nak artis profesional yang berpura-pura baik dengan peminat tapi tak ikhlas macam sesetengah artis jemput la artis on the stream. Banyak lagi artis yang boleh korang jemput lepas ni. Tak perlu nak cari glemer murahan dengan buat statement dekat tv dan menutup periuk nasik orang kerana sekadar gurauan.

Layan~

4 comments:

Sharinginfoz said...

patutnya kena tunjuk tauladan yang baik kan

Jom Makan Free Kat McD

hanaKir@ said...

alaa..die ingt budak u sempoi je kot..bole bwk bgurau..2 care nk rapatkn hubungn dgn pminat..

Cik Ct Fadzil™ said...

salam.. em2 skong kata2 hana.., mgkin dye sja mlwak..
ct tgok cra dye pn da taw dye ni style giler2.. heheee..

p/s ; ct pminat noh.. hana?? :)
xpa kn ct pggil hana sja? :) wassalam..

hanaKir@ said...

hahah..btol2..die niat nak melawak je...ishk2..apela dak2 u 2..hehehe..

aah ct..kipas susa mati ni..hana??hehehe..bole la..layan je

Monday, May 24, 2010

|Noh Hujan Buat Hal?|



Semalam tengah syiok-syiok usha rancangan gosip kegemaran ramai tibe-tibe terkeluar aduan daripada seorang pelajar universiti swasta tentang artis indie ini yang dikatakan tidak menghormati para peminatnya di universiti tersebut. Mungkin sebab peminat itu merasa tercabar kerana kredibiliti sebagai pelajar tercalar dengan artis indie tersebut yang tidak sehebat mereka.



Sekarang ini bukan niat hendak menyokong sesiapa pun tapi mungkin niat artis indie itu hanya untuk bergurau sahaja dan tidak lebih dari itu. Memandangkan penonton itu sedar diri, mereka terasa mereka kurang cantik..hohoho..jahatnya nyah.kalau tak kena mereka berasa sungguh sentap dengan kenyataan guraun tersebut.

Kalau dah jemput pun artis indie, faham-fahamlah maksud indie tersebut dari perkataan indipendent (bebas). Kalau nak artis profesional yang berpura-pura baik dengan peminat tapi tak ikhlas macam sesetengah artis jemput la artis on the stream. Banyak lagi artis yang boleh korang jemput lepas ni. Tak perlu nak cari glemer murahan dengan buat statement dekat tv dan menutup periuk nasik orang kerana sekadar gurauan.

Layan~

4 comments:

Sharinginfoz said...

patutnya kena tunjuk tauladan yang baik kan

Jom Makan Free Kat McD

hanaKir@ said...

alaa..die ingt budak u sempoi je kot..bole bwk bgurau..2 care nk rapatkn hubungn dgn pminat..

Cik Ct Fadzil™ said...

salam.. em2 skong kata2 hana.., mgkin dye sja mlwak..
ct tgok cra dye pn da taw dye ni style giler2.. heheee..

p/s ; ct pminat noh.. hana?? :)
xpa kn ct pggil hana sja? :) wassalam..

hanaKir@ said...

hahah..btol2..die niat nak melawak je...ishk2..apela dak2 u 2..hehehe..

aah ct..kipas susa mati ni..hana??hehehe..bole la..layan je

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails