Sunday, November 14, 2010

-Keduitan-

Sedih kan bile takde duit, nak beli ape pun tak boleh. Banyak barang aku yang dah abis stok. Ade yang rosak.
Senarainya panjang gile.


Barang yang nak dibeli:
1. contact lense-RM20
2.Solution-RM18
3.Shampoo-RM25
4.Cream shaver-RM21
5.Ink Toner-RM10
6.Handphone-RM500++
7.Baju In-2 helai-RM20
8.Seluar in - RM10
9.Baju-RM29
10.Pencuci muka-RM9
11. External hardisk-1 Tera
12. DSLR nikon-RM2k


Barang yg dibaiki-
1.handphone-RM?
2. Kipas laptop-RM?
3.Motor-?-minyak itam+ minyak break+

Renew-
1.Insurans motor-RM200
2.Lesen pun dah nak matiiii-RM30

Bila dah nak setahun dua nit,mula la brg2 ni nak buat hal, serentak pulak tu. Sedih taw bile barang yang nak beli tak dapat nak beli. Tak boleh nak save duit sem ni. Hope sem depan dapat save duit banyak-banyak.Sem ni dah banyak berhabis. Langsung tak dapat save. Duit dalam akaun pun licin.Hmmm.Harap dapat berjimat.Amin.Kalau dapat simpan 1k pun cukup. Nak beli kete 4th year. Hope dapat.

1 comment:

Ct SoLeHa said...

dlm list barang 2 byk benda yg xperlu kot beli skrg..external..DSLR??hehe..jimat beli benda lagik penting..

make sure shampoo beli yerk..nnt satu km org suma pengsan bau ..hehe

Sunday, November 14, 2010

-Keduitan-

Sedih kan bile takde duit, nak beli ape pun tak boleh. Banyak barang aku yang dah abis stok. Ade yang rosak.
Senarainya panjang gile.


Barang yang nak dibeli:
1. contact lense-RM20
2.Solution-RM18
3.Shampoo-RM25
4.Cream shaver-RM21
5.Ink Toner-RM10
6.Handphone-RM500++
7.Baju In-2 helai-RM20
8.Seluar in - RM10
9.Baju-RM29
10.Pencuci muka-RM9
11. External hardisk-1 Tera
12. DSLR nikon-RM2k


Barang yg dibaiki-
1.handphone-RM?
2. Kipas laptop-RM?
3.Motor-?-minyak itam+ minyak break+

Renew-
1.Insurans motor-RM200
2.Lesen pun dah nak matiiii-RM30

Bila dah nak setahun dua nit,mula la brg2 ni nak buat hal, serentak pulak tu. Sedih taw bile barang yang nak beli tak dapat nak beli. Tak boleh nak save duit sem ni. Hope sem depan dapat save duit banyak-banyak.Sem ni dah banyak berhabis. Langsung tak dapat save. Duit dalam akaun pun licin.Hmmm.Harap dapat berjimat.Amin.Kalau dapat simpan 1k pun cukup. Nak beli kete 4th year. Hope dapat.

1 comment:

Ct SoLeHa said...

dlm list barang 2 byk benda yg xperlu kot beli skrg..external..DSLR??hehe..jimat beli benda lagik penting..

make sure shampoo beli yerk..nnt satu km org suma pengsan bau ..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails