Tuesday, November 9, 2010

Demi Masa-Boboy

"bile sedey2 macam ni ase bes lak dgr lagu jiwang..jum layan~~"
Boboy
Demi Masa

Berbisiklah hatiku mengenangmu
Saat percintaan kita berlalu
Sepi mencengkam dalam hati
Menambah luka
Seandai ada aku keriangan

Hasrat menyentuh suria hidupku
Namun tersungkur menjadi debu
Tidak pernah terduga
Perubahan cinta kita
Diakhir hayat berpisah jua

( 1 )
Demi masa aku cuba menghalang semua itu
Hanya kerana kasih dan sayang
Biar percintaan ini terus bersatu
Berikan aku waktu membuktikan

Oh kekasih...
Aduhai kekasih...
Tiada aku jemu menantikan keputusan
Seandainya masih rindu hulurkanlah ku seloka
Puas ku tersiksa bagaikan terasa
Tidak bermakna lagi

( ulang dari 1 )

Ohhh...

No comments:

Tuesday, November 9, 2010

Demi Masa-Boboy

"bile sedey2 macam ni ase bes lak dgr lagu jiwang..jum layan~~"
Boboy
Demi Masa

Berbisiklah hatiku mengenangmu
Saat percintaan kita berlalu
Sepi mencengkam dalam hati
Menambah luka
Seandai ada aku keriangan

Hasrat menyentuh suria hidupku
Namun tersungkur menjadi debu
Tidak pernah terduga
Perubahan cinta kita
Diakhir hayat berpisah jua

( 1 )
Demi masa aku cuba menghalang semua itu
Hanya kerana kasih dan sayang
Biar percintaan ini terus bersatu
Berikan aku waktu membuktikan

Oh kekasih...
Aduhai kekasih...
Tiada aku jemu menantikan keputusan
Seandainya masih rindu hulurkanlah ku seloka
Puas ku tersiksa bagaikan terasa
Tidak bermakna lagi

( ulang dari 1 )

Ohhh...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails