Thursday, April 15, 2010

SuRia Cinta~


hahaha...sekarang musim exam..yeppa!!..sgt stres,so bnyk dgr radio utk release stress n ble nuning-nuning..paham x maksud nuning 2?? maksudnya tuning dlm bhse yang saya buat sendiri..hehehe..then ade la radio ni..ade lagu-lagu rock jiwang,xpela layan la kejap,tibe2 penyampai radio bace la sms yg die terima dari pendengar..wah2.sgt gwang gle..cthny macam "mama sayang papa","abg syg mama selamanya"dengar memang kelakar,Yela,kite ni jiwa suam-suam milo je romantiknya,bile dengar macam 2..adoii..PARAH!! hahaha..walaupun kelakar,neway tetap menarik n bole dijadikan modal utk ber"kasih-sayang" dgn pakwe or makwe masing2..macam member saya pernah ckp,"bile lagi kan" takkan nak tunggu sampai tua..ho3XX neway..enjoy ea..dgr lah SURIA CINTA dari pukul 11 pm hingga 2 am..tgk 2..jarang saya highlight ni..haa..SUAM2 JER~

No comments:

Thursday, April 15, 2010

SuRia Cinta~


hahaha...sekarang musim exam..yeppa!!..sgt stres,so bnyk dgr radio utk release stress n ble nuning-nuning..paham x maksud nuning 2?? maksudnya tuning dlm bhse yang saya buat sendiri..hehehe..then ade la radio ni..ade lagu-lagu rock jiwang,xpela layan la kejap,tibe2 penyampai radio bace la sms yg die terima dari pendengar..wah2.sgt gwang gle..cthny macam "mama sayang papa","abg syg mama selamanya"dengar memang kelakar,Yela,kite ni jiwa suam-suam milo je romantiknya,bile dengar macam 2..adoii..PARAH!! hahaha..walaupun kelakar,neway tetap menarik n bole dijadikan modal utk ber"kasih-sayang" dgn pakwe or makwe masing2..macam member saya pernah ckp,"bile lagi kan" takkan nak tunggu sampai tua..ho3XX neway..enjoy ea..dgr lah SURIA CINTA dari pukul 11 pm hingga 2 am..tgk 2..jarang saya highlight ni..haa..SUAM2 JER~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails