Wednesday, April 14, 2010

1st Aniversary

Smlm 13/4/2010 merupakan 1st ulang tahun saya dan die,So sweet.Alhamdullillah hubungan yang dibina atas dasar persahabatan pada mulanya bertahan sehingga setahun.Pelbagai cabaran dan dugaan yang mendatang sepanjang perhubungan ini.Terdapat segelintir yang cuba untuk meruntuhkan hubungan yang semakin kukuh,tapi berkat kesabaran si dia akhirnya hubungan ini bertahan.Saya sedar selama perhubungan kami,dia seorang yang sangat penyabar tapi tegas.Dia tidak kisah memberi layanan yang sangat istimewa padaku asalkn saya menghormatinya sebagai lelaki,kekasih dan bakal suamiku.Insyaallah.Kenapa saya begitu pasti kali ini?Kerna saya telah ketemu insan yang benar-benar melengkapi hidupku yang sepi ini dulu.Saya percaya dengan kuasa tuhan yang telah menemukan kami berdua.

2 comments:

keyLa said...

oh, Allah?
seriously syak?

jgn lupe introduce me sapa kah dia yg telah mencuri hatimu!

hanaKir@ said...

mesti la...hee..siesly..bertakhta di hati gtu..ak anta kad jemputn terus..hehhe

Wednesday, April 14, 2010

1st Aniversary

Smlm 13/4/2010 merupakan 1st ulang tahun saya dan die,So sweet.Alhamdullillah hubungan yang dibina atas dasar persahabatan pada mulanya bertahan sehingga setahun.Pelbagai cabaran dan dugaan yang mendatang sepanjang perhubungan ini.Terdapat segelintir yang cuba untuk meruntuhkan hubungan yang semakin kukuh,tapi berkat kesabaran si dia akhirnya hubungan ini bertahan.Saya sedar selama perhubungan kami,dia seorang yang sangat penyabar tapi tegas.Dia tidak kisah memberi layanan yang sangat istimewa padaku asalkn saya menghormatinya sebagai lelaki,kekasih dan bakal suamiku.Insyaallah.Kenapa saya begitu pasti kali ini?Kerna saya telah ketemu insan yang benar-benar melengkapi hidupku yang sepi ini dulu.Saya percaya dengan kuasa tuhan yang telah menemukan kami berdua.

2 comments:

keyLa said...

oh, Allah?
seriously syak?

jgn lupe introduce me sapa kah dia yg telah mencuri hatimu!

hanaKir@ said...

mesti la...hee..siesly..bertakhta di hati gtu..ak anta kad jemputn terus..hehhe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails