Sunday, September 5, 2010

Baa Lik kampung


Salam...semua org dah balik kampung kan...aku jer merempat kat kl lagi..ni gara-gara sepupu aku punye hal..
aku mmg nak balik umahhhh...kat sini sangat sempit...keras....sebukk....i hate suasana sebuk.
.nanti kalau dah keje nanti..kl la pilihan terkahir aku...huuu..xtaan beb...dah la udara tercemar..shopping complex full...tensen2..my baba dah balik umah dah semalam..siap boleh tolong mak buat semperit..bile ajak die dtg kl alasan die tengok la nanti, bz katenya...ngalahkan perempuann je bz nye..huuu...
nak balik rumaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh...

3 comments:

Ct SoLeHa said...

nak balik umah jugak!! huhu

asz_miza said...

Alolo..sabo la k..
Saya pun mau balik!
Balik kampung...tapi tak kesampaian..terpaksa raya kat KL..BORINGtautak..

hanaKir@ said...

ct soleha..saye da pulang..heheh

asz-miza-nape xdpt balik kg??

Sunday, September 5, 2010

Baa Lik kampung


Salam...semua org dah balik kampung kan...aku jer merempat kat kl lagi..ni gara-gara sepupu aku punye hal..
aku mmg nak balik umahhhh...kat sini sangat sempit...keras....sebukk....i hate suasana sebuk.
.nanti kalau dah keje nanti..kl la pilihan terkahir aku...huuu..xtaan beb...dah la udara tercemar..shopping complex full...tensen2..my baba dah balik umah dah semalam..siap boleh tolong mak buat semperit..bile ajak die dtg kl alasan die tengok la nanti, bz katenya...ngalahkan perempuann je bz nye..huuu...
nak balik rumaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh...

3 comments:

Ct SoLeHa said...

nak balik umah jugak!! huhu

asz_miza said...

Alolo..sabo la k..
Saya pun mau balik!
Balik kampung...tapi tak kesampaian..terpaksa raya kat KL..BORINGtautak..

hanaKir@ said...

ct soleha..saye da pulang..heheh

asz-miza-nape xdpt balik kg??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails